keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Hyvän mielen päivä

Eilen oli taas agility treenit ja oli sitte niin hyvät treenit, että vieläki hymyilyttää! Alan pääsemään pikkuhiljaa pienen paimenkoiran pään sisälle. Ne jotka eläinten kanssa harrastaa, tietävät miten pienestä asiasta voi tulla NIIN iloseksi ja tyytyväiseksi!
Hyvästä mielestä johtuen mulla on ollu tänään hirvee virtapiikki. Esko on toipunu eilisestä.


        Pikkupojatki relaa..

                        
             Pakko yrittää syödä tohelluksen lomassa ja melko herkulliselta toi mun tämän päivän lounas näyttääkin!:D Mut puuro on hyvää, vaikka en ymmärrä mistä se tulee, että se muka pitää nälän hyvin? Mulla ei mene pitkää tovia, ku oon taas jääkaapilla. 


Mutta nyt on puurot vedetty ja hommat jatkukoon!

(hymyssä suin:))


       




2 kommenttia:

  1. Hyvä Esko, hyvä Jonna!! <3
    Tiedän tuon hyvän fiiliksen! :) Aika useesti on reenien jälkeen, ku on oivallettu joku uus juttu. Viksuja koiria meillä! Varmaan emäntiinsä tullu... ;)

    VastaaPoista
  2. Niin viksuja! Esko taitaa opettaa enemmän mua, kun mä sitä.:)

    VastaaPoista